Salı, Temmuz 28, 2015

Holika Holika %99 Aloe Vera Yatıştırıcı Jel


Holika Holika'nın mağazasına ilk gidişimde mağaza sahibi Sinem Hanım'a en popüler ürünün ne olduğunu sormuş ve bu şekilde bu ürünle tanışmıştım.


Ürünün ilk bakışta dikkat çeken özelliği ise elbette içeriği : %99'u Aloe Vera yaprağının özünden oluşuyor. Yani bir ürün ne kadar doğal olabilirse o kadar doğal.

 

Kesin sınırlarla çizilmiş bir kullanım alanı yok. Çok amaçlı bir ürün. Cilde nem vermeyi ve tahriş olmuş bölgeleri yatıştırmayı, rahatlatmayı vaat ediyor.


Ürünün yapısı jel kıvamında olsa da bu kıvam çok yoğun değil, su gibi hafif. Çok güzel ve ferah bir kokuya sahip.


Ürün ince yapılı olduğu için cilde yaymak oldukça kolay. Cilt tarafından kolayca emiliyor. Bu noktada bir diğer artısı da yapış yapış bir his bırakmaması

Sürüldüğü noktayı anında serinletiyor. Oldukça yaramaz bir kedim olduğu için onun can yakan tırmalamalarından sonra bu jeli kullanmayı denedim. Gerçekten de ciddi manada yatıştırdı ve acısı azaldı. Ayrıca epilasyon yada sinek ısırığı gibi kızarıklık, kabartı ve kaşıntı oluşturan durumlarda da aynı olumlu etkiyi gördüm. 

Şu anda ise bu jel artık bende değil. Neden mi? Evimize gelip Yulaf'ın tırmalamalarına maruz kalan misafirimize bir kere jeli sürünce bağımlısı oldu! Tırmalanmış bölgeye olan etkisini çok sevdi. Ardından ufak bir kaza sonucu düşünce kızaran ve zedelenen dizlerine de sürmek istedi. Sonuçtan memnun kalınca ağrıyan ellerinde ve başka bölgelerinde de kullandı. Yine olumlu sonuçlar alınca dayanamayarak ürünün ne olduğunu ve nereden alabileceğini sordu. Hal böyle olunca ben de jelimi kendisine verdim. Sayesinde ürünün başarısından da bir daha emin oldum :)

Holika Holika'ya bir daha yolum düştüğünde kendime bu jelden bir daha alacağım. Bu defa yaralanma, kızarıklık gibi problemlere tedavi amaçlı değil; uzun vadede yüzüme nasıl etkileri olacağını görme amacıyla kullanacağım. Elbette o deneyimlerimi de sizlerle paylaşacağım.

Holika Holika %99 Aloe Vera Yatıştırıcı Jel, 250 ml'lik bir ürün ve fiyatı 35 TL. Şu anda sadece Armada AVM'de bulunan Holika Holika mağazasında bulabilirsiniz. Kısa zamanda online satışa da başlayacaklarını sanıyor ve umuyorum. 

Bu meşhur jeli denediniz mi? Siz de memnun kaldınız mı?

Sevgiler ^^


 makyajmaceralari@hotmail.com

7 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan online alınabilecek bir sitesi yok sanırım bu ürünün:)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ Şimdilik yok; ancak yakın zamanda açılması planlanıyordu.

      Sil
  3. Ben de bugün denemeye başladım kuzum yüzüme göz altlarıma ve dudaklarıma nemlendirici olarak sürdüm, bayıldım yağlı cildime gayet yeterli geldi 🌱

    YanıtlaSil
  4. ankara tunalıhılmı bulten sokaktakı plants organic house da var bu urunden arayan arkadaşlara bildirilir güle güle kullanın

    YanıtlaSil