Perşembe, Mayıs 14, 2015

Bobbi Brown Art Stick - Dusty Pink


Geçtiğimiz günlerde Bobbi Brown'ın sitesinden yaptığım alışverişten bahsetmiştim. Bugün de o alışverişimin kahramanı olan üründen bahsetmek istiyorum.


Art Stick, "jumbo dudak kalemi" olarak tanımlanabilecek bir ürün. Benim için ruj. Sitesinde ise aynı zamanda yanaklara uygulanmasından bahsedilmiş.


Art Stick, 11 farklı renk seçeneğine sahip. Benim seçimim en açık renklerden biri olan Dusty Pink'ten yana oldu.


İçeriği maalesef daha uygun boyutta yükleyemiyorum. Fotoğrafa tıklayarak daha rahat okuyabilirsiniz.


İnternette sıradan bir kalem boyutunda olduğunu düşündüğüm bu kalemi görünce şaşırdım. 5.6 gr olan ürün gerçekten iri. Ürünün kutusundan kendi kalemtıraşı da çıkıyor. Boyutundan dolayı oldukça isabetli bir düşünce olmuş.


Art Stick'in ucu aslında bildiğimiz kalem ucu şeklinde, sadece daha büyük. Yapısı oldukça yumuşak. Hem bu yumuşacık yapı hem de kalem formunda olması sayesinde ürün çok kolay uygulanıyor.

Ürünü tek başına ruj olarak, rujların altına dudak kalemi olarak ve yanaklara allık olarak uygulamak mümkün. Ben dudaklarımda ve tek başına, ruj olarak kullanmayı tercih ediyorum.

Yumuşak yapısı sayesinde yanaklara uygulayıp dağıtmak kolay oluyor. Art Stick'in her renk seçeneği buna uygun olmasa da bendeki Dusty Pink rengi allık olarak kullanmak için de elverişli.

Hem kalem formunda olmasından hem de yumuşak yapısından dolayı ruj ve kalem olarak uygulamak da oldukça kolay. Dudaklarıma en rahat uyguladığım rujlardan biri oldu diyebilirim.
Sürerken hem dudak kalemlerinin rahatlığı hem de yumuşak yapılı rujların kayganlığının getirdiği kolay sürüm avantajı bir arada yaşanıyor.


Sürümü kolaylaştıran kremsi bir yapıda olmasına rağmen sürüldükten bir süre sonra mat bitirişli bir ruj halini alıyor. Bu noktada bir ruj ile kıyaslayarak anlatacak olursam en popüler matlardan OLAN Wet n Wild Megalast rujları seçerim.. Böylece çoğunuzun aklında performansı şekillenebilir. 
Art Stick de dudağı kurutuyor ama Wet n Wild'lar kadar değil. Parça parça olacak kadar kuruma sorununu bu ürünle hiç yaşamadım. Kalıcılık konusunda Wet n Wild'lardan bir basamak aşağıda diyebilirim ama yine de oldukça başarılı. Yemek yiyince rengi biraz soluyor ama tamamen uçup gitmiyor. Yemek olmadığı takdirde tazelemeden de birkaç saat kullanmak mümkün. Elle dokununca hiç bulaşmayacak yada bardağa hiç iz bırakmayacak kadar uç bir noktada değil ama bıraktığı iz belli belirsiz, çok hafif oluyor ( Bu, benim tercih ettiğim renk ile alakalı da olabilir çünkü oldukça hafif, açık bir renk.)


Art Stick, sık kullandığım günlük rujlarım arasına girdi bile. Ortalama üstü kalıcılık ve hem şekil hem kayganlık açısından kolay sürümü benden artı alması için yetti de arttı bile. Başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Ürünün normal fiyatı 90 TL. Bobbi Brown'ın sitesinde ise bir süredir indirimde ve fiyatı 65 TL. Ben, sitesinden almayı tercih ettim elbette. Değer mi? Tartışılabilir ama açıkçası şimdiye kadar aldığım en pahalı dudak ürünlerinden biri olmasına rağmen hiç pişman olmadım. 
Sitede tek bir ürün alındığı takdirde bile hediye ürünler olduğu için sadece bu ürüne ödenen para ile bile birden çok Bobbi Brown ürünüyle tanışma imkanı olması da ayrı bir güzellik. 

Art Stick'leri Bobbi Brown mağazalarında ve markanın kendi sitesinde bulabilirsiniz. Sitesinden almak veya incelemek isterseniz tık tık.

Siz bu ürünü nasıl buldunuz? Bobbi Brown'ın en beğendiğiniz ürünleri neler?

Sevgiler ^^


 makyajmaceralari@hotmail.com

4 yorum:

  1. Wet n wild ürünlerini hiç denemedim ama, Bobbi Brown normal rujların kalıcılıkları beni tatmin ediyor. Daha da iyiyse deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Bobbi Brown'ın normal rujlarını denemedim maalesef ama çoğu normal rujdan daha başarılı bir kalıcılık performansı olduğunu düşünüyorum :) Bence denemeye değer.

      Sil
  2. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Destek için sizide bloguma beklerim. http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil