Cuma, Nisan 24, 2015

MAC Alışverişim


 Herkese merhaba ! Bu hafta yazmaya pek fırsatım olmadı maalesef. Stresli bir dönemdeyim ve blogda zaman ayırmak benim için zor oluyor. Öte yandan bu stresin diğer bir yansıması bol bol alışveriş yapmak. Bu nedenle yine bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım.
  

MAC ile pek aram olmadığını beni takip edenler artık biliyordur. Bunun bir sebebi mi yoksa sonucu mu bilmiyorum ama genelde MAC mağazalarından da hoşlanmıyorum. Karşılaştığım ilgisiz ve soğuk görevliler bunun başlıca sebebi. Geçtiğimiz hafta beni şaşırtan bir mağazayla karşılaşınca alışveriş yapmak da kaçınılmaz oldu.

Aldığım ilk ürün MAC Is Beauty : Eyes Koleksiyonu'ndan "Looking Good" isimli fluidline ( yani jel eyeliner) oldu. Koleksiyonda mükemmel renkler var. Benim en çok beğendiğim renk ise bu oldu. İçinde minik ışıltılar bulunan harika bir bordo. Mağazada denerken yapısına bayıldım. 2-3 kat uygulayınca harika rengi ortaya çıktı. Aynı zamanda krem far olarak da kullanmayı düşünüyorum. Fiyatı 55 TL'ydi. Henüz bu renk seçeneği sitede satışa çıkmamış ancak mağazalarda bulabilirsiniz.

İlk fotoğrafta görünen minik çanta aslında bir göz makyajı seti. İçinde seyahat boy makyaj temizleyici ve tam boy göz kalemi, maskara bazı ve In Extreme Dimension 3D Lash maskara bulunuyor. Fiyatı 116 TL. Ürünlerin boyu düşünüldüğünce MAC'e göre oldukça hesaplı bir set.
Henüz göz ürünlerini denemediğim için bu fırsatı değerlendirmek istedim. Seti sitede göremedim. Sanırım sınırlı sayıda üretilmiş ve sadece mağazalarda satılıyor.


İlk defa birden fazla ürün alınca dayanamayıp sample ürün istedim. Minik kutucuklara istediğim 2 pigmentten biraz ekleyip verdiler. Hala denemedim ama performanslarını gerçekten merak ediyorum.


Aldığım fluidline'ı mağazaya gidince mutlaka denemenizi öneririm. Gerçekten harika bir renk. Yazıyı yazmamın asıl amacı ise bu setten haberdar olmanızı istememdi. Aklınızda markanın göz grubu ürünlerini denemek (hatta bu boylara "denemek" denemez aslında) varsa kaçırmayın.

MAC'in mağazalarından alışveriş yapmayı seviyor musunuz yoksa siz de benim gibi mağazalardan kaçanlardan mısınız? 

Sevgiler ^^





Instagram : makyajmacerala
 makyajmaceralari@hotmail.com

2 yorum:

  1. ben de mağazalardan kaçıyorum. Mağazaya girdiğimde sanki bir şey almak zorundaymışım muamelesi görmekten hoşlanmıyorum. Hani almayacaksan girme de bakma da der gibiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, çok rahatsız edici bir durum. Douglas'ta da aynı durumu yaşıyorum ben. Mağazada rahatça, fikir edinmek için bile bakamayınca sonradan bir şey alasım da gelmiyor.

      Sil