Cuma, Mart 13, 2015

Hurraw! Dudak Balmı

Hurraw! tamamen doğal, vegan, organik ve çiğ içeriğe sahip  Ayrıca hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar.

Marka böyle masum olunca dudak balmları da merak cezbedici hale geliyor.
Eminim birçok yerde bu dudak balmlarının ne kadar başarılı olduğuna dair yazılar okumuşsunuzdur. İşte ben de bu yazıların etkisiyle dayanamayıp aldım. Kötü bir ürün olmasa da beklentimin yüksekliğinden dolayı biraz hayalkırıklığı yarattı bende.


Ürünün başı yuvarlak değil elips olduğu için hafif yassı bir ambalaja sahip.


İçeriğinde tatlı badem yağı, hindistan cevizi yağı, kakao çekğirdeği yağı gibi yağlar, organik tatlandırıcı ve e vitamini bulunuyor.

 
Daha buram buram hindistan cevizi kokusu bekliyordum ancak hindistan cevizi aromasıyla beraber bana tanıdık ama yapay gelen bir koku geldi. Neye benzettiğimi çok düşündüm ve oyun hamuru kokusunu andırdığına karar verdim.
Buna rağmen dudaklara sürdüğünüzde rahatsız eden, yoğun bir koku gelmiyor.


Ürünün en büyük artısı ince yapılı ve hafif olması. Bazı balmları dudağımıza birden fazla kat sürdüğümüz anda dudaklarımızda tabaka oluşur ve dudakları ölü gibi gösteren bu tabaka varken dışarı çıkmak bile imkansızdır. Bu üründe bu durum olmuyor. Kaç kat sürerseniz sürün ürün dudakla bütünleşiyor ve yarattığı görüntü bir tabaka değil, sadece hafif parlak ve nemli dudaklar oluyor.

Beklediğimin altında olan şey ise nemlendirmesi. Dudaklarıma sürdüğüm anda dudaklarım yağlar sayesinde yumuşuyor ancak bu yumuşak ve nemli hissin hatrı sayılır bir süre devam etmesi de benim için önemli. 
Ne yazık ki Hurraw! da bu konuda beklediğimi veremedi. Yarım saat - 1 saat civarı yumuşak dudaklara sahipken sonra bu etki uçuveriyor. Sürekli nemli ve yumuşak dudaklar istediğimde sık sık yenilemek zorunda kalıyorum. Bu yönden Baby Lips gibi vasat balmlardan iyiyken Nivea Lip Butter'dan biraz daha geride.


Değinmek istediğim son nokta ise ürünü nasıl çıkarıp soktuğumuz.  Altında bulunan bu yuvarlak bölüm sayesinde en başta çok rahat ürünü çıkarıp geri sokabiliyorken birkaç kullanımdan sonra çıkardığım ürünü geri sokmakta zorlanır oldum. Kimi zaman kapatabilmek adına ürünü parmağımla bastırmak zorunda kaldım.


Ürünün fiyatı 17,50 TL. Douglas mağazalarında satılıyor. 

"Dışarıda rahatça kullanabileceğim, hafif bir balm olsun; ben sık sık yenilemeye razıyım." diyorsanız size uygun bir balm. Hafif kokusu ve abartılı bir parlaklık vermemesiyle tercih edilebilir. Ancak "en muhteşem, en başarılı balm mı?" derseniz, bence cevap "hayır. 

Favori dudak balmınız ne? Hurraw!'ı denediniz mi?

Sevgiler ^^

0 yorum:

Yorum Gönder