Pazar, Mart 22, 2015

Emily Göz Kalemleri - 101,103,107,110,114

Instagram'da aktif olduğum dönemlerde pek çok kere Emily dudak kalemlerinin methini duymuş ve çok merak etmiştim. Sonradan öğrendim ki meğer bu Emily kalemler Golden Rose'un ürünüymüş! Dudak kalemini çok kullanmasam da bir gün rengarenk kalemleri dikkatimi çekince hemen hoşuma giden renkleri aldım.  O günden beri özellikle 3 rengini severek kullanıyorum. 


Şu anda elimde bulunan renkleri 101 , 103 , 107 , 110 ve 114 numaralı renkler.


101, en klasik olan siyah renk. Verdiği renk kömür gibi bir siyah olmasa da sınıfı geçiyor.
103, çok beğendiğim bir kahverengi. Romantik gözler istediğimde hem tek başına hem de hafif, toprak tonlarında göz makyajını tamamlamak için kullanıyorum.
107 ve 110 renkli gözlüler için çok kullanışlı olabilecek renkler. Saks mavisi olan 107'de zaman zaman mor alt tonlar göründüğünü düşünüyorum.
114 ise sanırım favorim ! Avcı yeşili ve benim gibi koyu kahverengi gözlere sahip olanların en iyi arkadaşlarından olmaya aday.


Kalemlerin uçları yumuşacık. Bu nedenle çok kolay sürülüyorlar.
Kimi yumuşak uçlu kalemler bazen durduk yere, bazen de açarken kırılırlar. Maybelline Colossal Kajal gibi kalemlerde yaşadığım bu sorunu Emily kalemlerde hiç yaşamadım. Yumuşak olmalarına rağmen hiç kırılmadılar.

Uçlarının yapısından dolayı çevrilerek açılan kalemlermiş izlenimi yaratsalar da klasik göz kalemleri gibi kalemtıraşla açılıyorlar. Ben bu işlem için Essence'in göz kalemi açacağının küçük bölmesini tercih ediyorum.(Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz ilk 2 kalem bu şekilde açıldı.)


Gözün içine dahi uygulansalar kolayca renk veriyorlar. Kalıcılık konusunda genel olarak başarılı olsalar da tamamen akma yapmadıklarını söyleyemem. Gözün alt içine sürüldüğünde bir süre sonra gözün dış ucunun çevresinde akma sorunu yaşanıyor.

Emily göz kalemlerinin fiyatı 2,50 TL.Fiyat/performans açısından çok başarılı olduklarını düşünüyorum. Gratis, Watsons ve birçok yerel kozmetik mağazasında ; ayrıca internet üzerinden almak isterseniz Golden Rose'un sitesinde bulabilirsiniz.

Emily göz kalemlerini nasıl buluyorsunuz? Favori renginiz hangisi?

Mutlu pazarlar ^^

0 yorum:

Yorum Gönder