Cuma, Şubat 06, 2015

Watsons Şubat Ayı Katalogunda Gözüme Çarpanlar ve Watsons Alışverişim

Birkaç aydır her ayın başında kozmetik mağazalarının online kataloglarını inceleme alışkanlığı edindim. Böylece avantajlı kampanyaların ve yeni ürünlerin neler olduğunu görerek alışverişe çıkıyorum.

Bu ayki Watsons katalogunda ilgimi çeken birkaç şey vardı. Özellikle saklama kutularının çabuk tükeneceğini düşündüğüm için vakit kaybetmeden alışverişimi yapmak istedim. Fakat ne yazık ki bu ürünler henüz gelmemişti bile.

Watsons'taki dekoratif ürünleri seviyorum. Aşağıdaki saklama kutuları da çok hoşuma gitti. 



Beni en çok heyecanlandıran ürün Rimmel Provocalips ruj oldu. Öncelikle tasarımındaki o minik dudaklar ilgimi çekti. Sonra bir baktım ki Rimmel, üstelik de kalıcılık vaat ediyor! "Kesinlikle hemen alacağım" dememe yetti.

 Rimmel'in diğer bir yeni ürünü Scandaleyes XX-Treme Mascara. Çift fırçaya sahip. Rimellerle pek aram olmasa da rimel alacak olursam bakacaklarım arasına girdi.


Saçlarım olabilecek en koyu tonda olmasına rağmen bu rengarenk sprey boyaları görünce heyecanlandım.
Başarılı ürünlerse özellikle sarı saçlılar için çok kullanışlı olabilirler.


Gelelim ilgimi çeken kampanyalara.
Katalog indirimleri genellikle ufak miktarlar olduğu için ilgi çekici olmuyorlar. Bu ay ben iki kampanyayı değerlendirebilir buldum.

Shiffa Home bitkisel bakım yağlarında "3 al 2 öde" kampanyası varmış. Yağları seven biri olduğum için cazip geldi. Sanırım genellikle 5-6 TL'ydiler. Bu kampanyayla daha da hesaplı oluyorlar.


Bir "Extraordinary Oil sever" olarak 5 TL'lik indirimi iyi buldum. Bu oldukça güzel yağ 15 TL iken de performansına göre hesaplıydı. Merak edenler için bu indirim güzel bir fırsat.


 Bu katalog turundan sonra Watsons'ın yolunu tuttum. İlk aşamada aklımda olan 3 ürün vardı: Rimmel Provocalips, Supedrug geçici sprey boya ve saklama kutuları.

Kutular ne yazık ki henüz gelmemişti.
Rimmel Provocalips'in 5 yada 6 renk seçeneği vardı. Tercihim 730 -  Make Your Move oldu. Rimmel Provocalips rujun fiyatı 19,99 TL

Superdrug renkli saç spreyi, 12,90 TL'ydi. Tercihim kırmızıdan yana oldu; ancak şimdiden çok koyu saçlı olanlar almasın diyorum. En başta hafif kızılımsı yansılamalar gördüm; ancak onu görmek bile çok zor oluyor.

Asw Xmas lip balmı sadece karamelli bir lip balm istediğimden aldım. Fiyatı 5,99 TL


Rimmel Salon Pro ojelerde bu haftasonu kampanyası dahilinde "1 alana 1 bedava" varmış. Kampanya bölümünde sınırlı sayıda renk vardı. Bir tanesinin fiyatı 5,49 TL.

Günün sürprizi ise Pastel 4'lü far paleti oldu. Sanırım hiç Pastel ürünüm yok ve kaliteleri hakkında da bir fikrim yoktu. Bugün tesadüfen bir farının testerına gözüm takıldı. Yumuşak ve güzel dokulu görünüyorlardı. Denedim ve denediğim tüm farların yumuşacık olduğunu gördüm.
Umarım testerı aslından farklı olan ürünlerden değildir diyerek bu paleti aldım. Fiyatı 14,99 TL.

Özellikle Provocalips'i çok merak ediyorum. İlk fırsatta tüm gün dudağımda kalıp kalmayacağını deneyeceğim.

Watsons'ın bu ayki katalogundan sizin seçimleriniz neler?

Sevgiler ^^

2 yorum:

  1. Provocalips çok değil aşırı kalıcı, Bioderma çıkarmayınca Loreal'in makyaj temizleme yağı ile denedim ( ki kendisi en korkunç waterpoof rimeli bile çözer) çıkmadı geri kalanını kazımak ( kelime anlamı ile kazımak) zorunda kaldım. Şimdi kullanmaya korkuyorum. Umarım sizde iyi sonuç verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudak temizleyicim kalmadığı için içimden Bebak Acıbadem Sütü ile çıkarmayı denemek geldi ve şaşırtıcı bir biçimde rahatça çıkarabildim :) Belki bunda açık bir renk olmasının da katkısı vardı. Ancak genel olarak sınıfta kalan bir rujmuş maalesef. Pek elim gitmeyecek gibi görünüyor.

      Sil