Salı, Şubat 03, 2015

Sık Kullandığım Ürünler #1 - Ocak 2015

"Favoriler" demek bana çok iddialı geldiği için "Sık Kullandıklarım" yazıları yazmaya karar verdim :)

Ten grubunda kullandığım ürünler bitmedikçe değişiklik pek olmasa da göz ve dudak ürünlerinde durum tam tersi. Kullandığım ürünler o kadar çok değişiyor ki sık kullandığım bir ürün olması bile zorlaşıyor. Bu nedenle bundan sonra her ay bazı ürünleri seçip genellikle onları kullanmaya ve her ay sonunda kısa yorumlarla beraber sizlerle paylaşmaya karar verdim. Belki böylelikle ürün bitirmeyi de başarabilirim artık :)


Ten makyajım genelde değişmez. En büyük sorunum olan gözeneklerimin görünümünü azaltan bir ürünler başlayıp fondöten ve pudrayla tamamlarım. Fondöten kullanmaktaki amacım cilt tonumu eşitlemek olduğu için çoğu zaman kapatıcıyla karıştırarak uygularım. Sabitlemek amacıyla da pudra sürerim.
Bir kısmınız artık allık kullanmadığım gerçeğini biliyorsunuz. Kendime yakıştıramadığım için standart ten makyajımda yeri olmayan bir ürün. 


Maybelline Baby Skin Gözenek Küçültücü Baz memnun kaldığım bir ürün. 2 senedir kullanmakta olduğum gözenek küçültücü bazımın içinde artık mercimek tanesi kadar kalınca bu ürüne geçtim. Yapı olarak Flormar'ın bazına benziyor; ancak gözenekleri kapatmada daha başarılı. Yine de jel yapıda olmayan bazlar kadar iyi değil ne yazık ki.

Max Factor Colour Adapt Fondöten neredeyse 1 senedir kullandığım bir ürün. O kadar ki blogda tanıttığım ilk ürünlerden biriydi :) Severek kullanıyorum. Tek başına yeterli kapatıcılık sağlayacak bir fondöten arayanlar deneyebilir.

The Balm Time Balm Fondöten , daha yoğun kapatıcılık istediğim zamanlarda Max Factor Colour Adapt ile birlikte uyguladığım bir ürün. Islattığım makyaj süngerine önce bir parçacık Time Balm koyup, üzerine Colour Adapt'tan da birazcık ekleyip parmağımla birbirlerine yediriyorum. Bu karışımın kapatıcılığından oldukça memnunum.

Essence Stay All Day Kapatıcı'yı yüzüme daha aydınlık bir görüntü vermek için kullanıyorum. Genellikle göz altlarıma ve elmacık kemiklerime uyguluyorum. Yapısı güzel, kolayca sürülüyor. Çizgilere dolma, akma vb. sorunlar yaşatmıyor.

MUA Matte Perfect Pudra, The Balm Sexy Mama'yı bitirdiğimde indirimde denk gelip aldığım bir üründü. Cildim yağlı olduğu için mutlaka pudrayla sabitlemeye ihtiyaç duyuyorum. Bu konuda bu pudradan da memnun kaldım. Tek sorun cildimi biraz daha sarımtrak göstermesi.

Ocak ayında makyajda 2 tarzım vardı. Ya hafif ve doğal tonlarda göz makyajıyla beraber yine doğal bir ruj sürdüm; ya da siyah kalem/eyeliner çekilmiş gözlerime iddialı rujlar eşlik etti. 
İlk tarz ağırlıkta olmakla beraber, arkadaşlarımla çıkarken 2.sini tercih ettim.
Sık kullandığım ürünler de bu yöndeydi elbette.


W7 In The Buff ve W7 In The Buff : Lightly Toasted doğal göz makyajı yapmak istediğimde elimin en çok gittiği ürünler oldu. Yumuşak yapıları ve kullanışlı renkleriyle gerçekten memnun kaldığım paletler.

MUA Likit Eyeliner en rahat sürebildiğim likit eyeliner. Buna bir de güçlü siyahlık ve kalıcılık eklenince eyeliner süreceğimde ilk tercih ettiğim ürün olması kaçınılmaz oldu.

Emily Kahverengi Göz Kalemi (103), daha sert olan siyah göz kalemi yerine yumuşak ve doğal bir görüntü elde etmek istediğimde kullandığım ürün. Emily kalemlerin yumuşak dokularını ve kolay renk verişlerini seviyorum. Tek eksisi akmaları. Ancak bu da denediğim çoğu göz kalemine göre daha az olduğu için görmezden gelip kullanmaya devam ediyorum.

Essence Long Lasting Göz Kalemi çok severek kullandığım bir ürün. Uzunca bir süre sık kullandığım ürünler arasında olacağa benziyor.

The Balm Put A Lid On It Far Bazı, farın niteliğine bakmaksızın elimin gittiği ve her göz makyajında mutlaka kullandığım bir ürün. Farların renk ve kalıcılık performanslarını gerçekten yükselttiğini düşünüyorum.


 Nivea Lip Butter - Raspberry, bu ay en çok kullandığım dudak bakım ürünü oldu. Hoş kokusu ve gece uygulayınca sabah yumuşacık dudaklarla uyanmamı sağlamasından dolayı seviyorum.

Clinique Chubby Stick - Mega Melon 'u çok seviyorum. İstediğim doğal görüntüyü en iyi veren ruj kesinlikle bu. Dudakları nemlendiren ve doğal duran ruj arayışında olanların seveceği bir ruj. Tek olumsuz yanı kalıcılığının gerçekten kötü olması. Ama buna rağmen bana kendisini sevdirdiği ve tekrar almayı düşündürttüğü için diyecek sözüm yok :)

Wet n Wild Megalast Ruj - Rose Bud, şaşırtıcı bir şekilde elimin çok gittiği bir ruj oldu. Normalde pembe tonlarında duran rujlardan pek hoşlanmasam da pembeliğinin sırıtmaması ve kalıcılığının oldukça iyi olmasından dolayı bu ruju sevdim. Tek olumsuz yanı akıcı bir şekilde sürülememesi. 

H&M Dudak Kalemi , bildiğimiz kalem ruj aslında. Ve kesinlikle son dönemde beni en çok mutlu eden ruj! H&M'in yılbaşı setinden çıkmıştı ve bir süre hiç denememiştim. Deneyince hem yapısına hem de kalıcılığına bayıldım. Mat yapıda olmamasına rağmen kalıcılığı iyi olan rujları gerçekten de çok seviyorum.
H&M'in tekli kalemlerinin ambalajı farklı olsa da sanırım aynı renkten mevcut. Bu nedenle ürünün yazısını yazmayı düşünüyorum.

Biraz uzun bir yazı oldu sanırım. Umarım beğenmişsinizdir ve her ay bunu tekrarlayabilirim :) 

Sevgiler ^^

8 yorum:

  1. Çok severek okudum, resimlerin içimi açtı resmen. Her ay yaz lütfen, ben çok beğendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir yorum görmek bu yazılara devam etme konusunda oldukça motive edici oldu :) Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim ^^

      Sil
  2. Put a lid on it kesinlikle alınası bir far bazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Sadece 2 çeşit far bazı denedim; ama fazlasını deneme isteğimi bastıracak kadar başarılı. Üstelik indirimde oldukça uygun fiyata almak mümkün olduğu için ideal far bazı olarak görüyorum.

      Sil
  3. W7 ürünlerini nasıl aldığını sorsam olur mu ^_^ Benim de hoşuma gidiyor, belki alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de :) In The Buff'ı amazon.co.uk'tan almıştım; ancak orada sorun yaşayanlar olmuş. Diğerlerini xtras.co.uk'tan aldım. Ürünler hem daha hesaplıydı, hem ilk siparişte %20 indirim oluyor, hem de kargo ücretsiz. Ben çok memnun kaldım siteden, tavsiye ederim ^^

      Sil