Çarşamba, Ocak 21, 2015

MUA Winter Forest Mat Far Paleti

MUA, özellikle paletleriyle ünlü olan uygun fiyatlı bir marka. Ben de bugün sizlere renklerine vurularak aldığım bir MUA paletinden bahsedeceğim.


Ürün talc ve paraben içeriyor.


Palet, 10 adet mat fardan oluşuyor.
Kahverengi, gri ve mavi/yeşil tonlarında farlar var. Bence kış temasına oldukça uygun ve kullanışlı renkler.


Renklerin iyi görülebilmesi açısından yine gruplandırarak göstermeyi tercih ediyorum.


Üst sıra ; Smoke, Midnight
Alt sıra ; Slate, Dove Grey


Midnight, paletin en sert farı.
Dove Grey, en hoşuma gidenlerden. Hem yumuşak bir far, hem de rengi oldukça kullanışlı. Çok açık bir renk olmasına rağmen zorlamadan renk veriyor.


Üst sıra; Aqua, Azure
Alt sıra; China, Truffle


Chine, yumuşacık ve paletin en iyi farlarından.
Aqua ve Truffle'ın renklerine ise bayılıyorum.


Üst sıra; Camel
Alt sıra; Sand


Camel ve Sand, g erçekten güzel ve kullanışlı renkler. Pigmentasyonları güçlü olduğu takdirde bence sırf onlar için bile palet alınabilirdi. Ancak ne yazık ki çok zor renk veriyorlar. Pigmentasyon konusunda paletin en zayıf halkaları bu ikili.

Tecrübelerime göre mat farın kalitelisini bulmak, diğer farlara göre çok daha zor. Yumuşak olanı da kolay bulmuyor, iyi pigmentasyona sahip olanı da..

Bu paletin geneline bakarsak, fiyat/performans açısından iyi denilebilecek mat farlar diyebilirim.
MUA'nın karışık paletlerinde mat farların performansı, diğerlerine göre düşüktü. Bu palette performansları daha iyi. Son ikisi dışında ciddi manada zorlayan renk yok.
 Midnight rengi dışında klasik mat far sertliği de mevcut değil.

Biraz tozutma problemi var. Ancak makyaj yaparken gözlerin altına, yanaklara dökülme yapmıyor.

Mat oldukları  için far bazı olmadan kullanmadım. Daha zayıf oldukları için baz kullanımı şart.

Paletin fiyatı 4 GBP. Yani bugünün kuruyla 14 TL gibi bir fiyata denk geliyor.

MUA markası, ne yazık ki ülkemizde satılmıyor.
Ben, kargo kampanyası olan dönemlerde kendi sitesinden almayı tercih ediyorum. Kargo ücreti 1 GBP olduğunda bu siteden alışveriş yapmak gerçekten çok avantajlı oluyor. 17 parça ürünü sadece 20 GBP=70 TL'ye aldığım oldu ve ürünlerin hemen hemen hepsinden çok memnun kaldım.

MUA, paletleriyle ünlü olsa da ben paletlerini çok fazla beğenmiyorum. Bence tekli farları inanılmaz başarılı. Markaya ait likit eyelinerları, pudra, fondöten ve rujları ise severek kullanıyorum.

Markanın sitesine göz atmak isterseniz tık tık.
Daha önce yaptığım MUA alışverişlerinden birini okuyup fikir edinmek isterseniz tık tık.

MUA markasını denediniz mi? Ürünlerinden memnun musunuz?

Ülkemizde satılmayan; ancak internetten ulaşabildiğim ürünlere blogda sık sık yer vermemi ister misiniz? Yorum yazarken bunu da belirtirseniz çok sevinirim.

Sevgiler ^^

8 yorum:

  1. Mua markasının hiç bir ürününü denemedim daha önce.
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Fırsat olursa denemeni öneririm :)

      Sil
  2. Bu kadar çok mavileri olmasaydı hemen alacağım bir palet olurdu. Pigmentleri oldukça iyi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaştığım son iki renk dışında mat farlara göre iyi pigmentasyona sahipler bence de :)

      Sil
  3. siteyi inceledim, çok hoş ürünler var gerçekten. hemen üye oldum, kargo kampanyasını bekleyeceğim. çok teşekkür ederim yazı için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Tahminimce 2 ay içinde bir kampanya yaparlar :) Ben de heyecanla bekliyorum ^^

      Sil
  4. Ben de 1 paletini aldım ama yazlık renkler oldugu icin daha oynayamadım kendisiyle. Bir de kaş maskarası almıştım acık renk olmasa gayet güzemiş aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını merakla bekliyorum :)
      Ben henüz güzel olmayan ürününe rastlamadım diyebilirim. Kaş maskaralarını denemedim; ama eyeliner, tekli far, pudra ve fondötenlerinden gayet memnun kaldım :)

      Sil