Cuma, Kasım 07, 2014

Rimmel London Kate Moss Mat Ruj - 107

Herkese merhabalaar :)

 Normalde koyu ruj aşığı olmama rağmen bu aralar hep olabildiğince açık renkli ve gösterişsiz rujlar sürmeye çalışıyorum. Bu nedenle özellikle indirim dönemlerinde istediğim hafif tondaki rujlara yöneliyorum. Buna rağmen elimdeki koyu renkli rujlar hala çoğunlukta. Hal böyleyken, havalar da soğunup koyu renkli ruj zamanları gelmişken elimden geldiğince bunları deneyip sizlerle paylaşmaya karar verdim.

İşte bugün de bu düşüncemle tanıtacağım ilk ruj Rimmel'in Kate Moss serisinden 107 numaralı mat ruj.




Kimi mat rujları dudak üstünde hareket ettirmek kabus gibidir, bir türlü sürülemez rahatça. Bu ruj mat olmasına rağmen böyle bir problem yok. Nemli rujlar gibi sürerken kayıp gidiyor.

Oldukça koyu bir ruj.
Ben fotoğrafları gün ışığında çekiyorum. Kapalı ortamda daha da koyu bir duruşu var.


Mat olmasına rağmen dudağı kurutmuyor ki bence en büyük artılarından biri bu.


Birkaç kat sürünce hafif toparklanma yapıyor. Dikkatli baktığınız takdirde bu fotoğraflarda da görebilirsiniz.
Ancak büyük bir problem olduğunu düşünmüyorum; çünkü zaten tek katta da rengini veriyor esasen.


 Kusurları belli etme konusunda rahatsız edici bir ruj değil. En yakın halindeki durumu görüyorsunuz. Uzaktan durum çok daha iyi. Yani kusurları belli etme derecesine çok az diyebilirim.

Bir şey yenilip içildiğinde bulaşma yapıyor; ancak renkte bir azalma,solma meydana gelmiyor.
En fazla 3-4 saat boyunca silmedim. Renkte solma,azalma olmadı. Yani bu açıdan da oldukça tatmin edici buldum.

Ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı 15 TL civarıydı. Dönem dönem yapılan Watsons indirimlerinde 8-9 TL gibi bir fiyata da almak mümkün.

Sizler de sonbahar ve kış aylarında koyu ruj tercih edenlerden misiniz? Favori sonbahar/kış rujlarınız neler?


Sevgiler :*


 makyajmaceralari@hotmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder