Salı, Kasım 04, 2014

GOSH Forever Kalem Far - 01 Silver Rose ve 02 Beige

Sonunda bu güzellikleri yazma vakti geldi !

Gosh'un gelişi bende inanılmaz büyük bir heyecan yaratmamıştı. Ta ki kalem farlarıyla tanışana kadar. Gerçekten çok çok hoşuma gittiler.

Gosh standına ilk gidişimde kurcaladıklarım şöyleydi:


Buradakilerin hepsi kalem farları ancak iki seri mevcut ve bu fotoğrafta her iki seridekiler karışık.
Bu fotoğrafı genel olarak fikir edinmeniz adına koydum. Şimdi gelelim ürün yorumlarıma :)




 Ambalajlarının bile çok kaliteli durduğunu düşünüyorum.


Uçları çevrilerek açılıyor.

Kalemlerin uçları yumuşacık. Çok kolay sürülüyorlar.


 Pigmentasyonları da gördüğünüz gibi oldukça iyi. Tek sürüşte renklerini veriyorlar.

İlk olarak ilgimi çeken şey renklerinin güzelliğiydi ancak daha sonra dikkatimi çeken şey de kalıcılığı oldu.
Mağazaya girdiğimde sürdüğüm farlar, mağazadan giderken feci zor çıktılar.
O an hayran kaldım.
Gerçekten de göze sürdüğümde de tüm gün bozulmadan,çizgilere dolma yapmadan kaldı.

                                                               
Gosh kalem farları Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Ürünün fiyatı 31,90 TL.
Tek bir far için pahalı gibi gelse de ben bu farlara gerçekten değdiğini düşünüyorum. Her ay birini almak gibi bir yola gidebiliriz bence :)

Gosh ile tanışmak isteyip de ne ile başlayacağı konusunda kararsız olanlara şiddetle tavsiye ettiğim ürün bu kalem farlar :) Alternatif ürün ise rujları ( Gosh ruj için yorumlarımı okumak isterseniz tık tık. )

Siz bu ürünü deneme fırsatı buldunuz mu? Almayı düşünüyor musunuz?



 makyajmaceralari@hotmail.com

2 yorum:

  1. Ay renklerin guzellgine bak bayildim valla . Solda ki renk daha bir hosuma gitti ama :) su an diyetteyim kuzum ama yilbasinda deneme icin kendime yeni yil hediyesi alabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben testerlara bakınca en çok sağdakine vurulmuştum.O kadar ki indirimsiz olmasına rağmen dayanamayarak almıştım. Ancak testerdaki yerine başka bir rengi mi aldım yoksa kullanıldıkça mı güzelleşiyor bilmiyorum ama bir değişik.Şu anki rengini ben de soldakine nazaran daha az beğeniyorum.
      İndirimsiz kolay kolay almamalıyız bence zaten ve o yüzden yılbaşı çok ideal tatlım :)

      Sil