Cuma, Ekim 31, 2014

Gratis İndiriminden ( 30 Ekim - 2 Kasım) Ne Aldım, Ne Kadara Aldım?

Gratis çok güzel bir sürprizle hiç beklemediğimiz bir anda tüm ürünlerde %40 + %10 indirim yapıverdi!
Haliyle hepimiz Gratis'lere hücum ettik :)

Hala gitmeyenler varsa umarım benim alışverişim de fikir edinmelerine yardımcı olur :)


The Balm Balmsai paletin indirimsiz fiyatı 65.90 TL. İndirimle 35.59 TL'ye geldi. (İlk izlenimlerimi okumak için tık tık. )

Benri kare pamuk tamamen ihtiyaçtan alındı. İndirimsiz fiyatı 3.95 TL. İndirimle 2.14 TL'ye geldi.

Loreal Elseve Extraordinary Oil'i ne zamandır denemek istiyordum. İndirimde fırsatı kaçırmak istemedim.İndirimsiz fiyatı 14,95 TL. İndirimle 8.08 TL'ye geldi.

Dirty Works fırçaları çok sevimli olduğu için fırçada bu defa da onları denemek istedim. Far fırçasının indirimsiz fiyatı 6.90 TL. İndirimle 3.73 TL'ye geldi.

Cheightons duş jeli, kasada beklerken gözüme çarptı :D Tam bir hindistancevizi manyağı olduğum için bunu denemek istedim.İndirimsiz fiyatı 10,90 TL. İndirimle 5.89 TL'ye geldi.


Aslında oje olarak Sally Hansen'lara saldırmak istiyordum çünkü şu an tırnaklarımda Sally Hansen'ın bir ojesi var ve ne bir pürüz,ne bir soyulma var. Kedimin ısırmalarına rağmen böyle olabildiği için aşk yaşıyoruz.
Ama gittiğim şubede ne yazık ki Sally Hansen'lar yokmuş.
Ben de China Glaze denemek istedim. Üstelik gerçekten çok çok hesaplı oldu.İkili setin indirimsiz fiyatı 17.90 TL. İndirimle 9.67 TL'ye geldi. Yani tek bir China Glaze yaklaşık 5 TL'ye gelmiş oldu :)

Essence ojeyi de rengini çok beğendiğim için aldım.İndirimsiz fiyatı 2.95 TL. İndirimle 1.60 TL'ye geldi.


Essence 3D farı ve tekli farı renklerini beğendiğim için aldım.3D farın indirimsiz fiyatı 10,25 TL. İndirimle 5.54 TL'ye geldi. Tekli farın indirimsiz fiyatı 6 TL. İndirimle 3.24 TL'ye geldi.

Essence kapatıcı ne zamandır aklımdaydı.İndirimsiz fiyatı 9.25 TL. İndirimle 5 TL'ye geldi.

Essence maskara bazını görünce çok sevindim ve hemen kaptım. İndirimsiz fiyatı 9,25 TL. İndirimle 5 TL'ye geldi.

Essence long lasting kalemlere bayılıyorum. Siyahını mutlu mesut kullanırken kaybettiğim için hemen yenisini kaptım. İndirimsiz fiyatı 5.50 TL. İndirimle 2.97 TL'ye geldi.

Essence kajal kalemlerden ise yeşil rengi aldım. İndirimsiz fiyatı 3.75 TL. İndirimle 2.03 TL'ye geldi.

Maybelline Chromatics Master Drama linerı hep ilgimi çekiyordu.İndirimde denemek istedim. Normal fiyatı 18.90 TL. İndirimle 10.21 TL'ye geldi.

Emily kalemleri gördükçe alıyorum bu aralar. Rengi de çok beğendiğimden hemen atladım.İndirimsiz fiyatı 2.50 TL. İndirimle 1.35 TL'ye geldi.


Bu alışverişimde en çok odaklandığım şey ruj oldu.

Essence rujlardan 04- On The Catwalk'u aldım.İndirimsiz fiyatı 8.50 TL. İndirimle 4.59 TL'ye geldi.

Wet n Wild Megalast rujlardan Rose Bud rengini aldım. İndirimsiz fiyatı 9.75 TL. İndirimle 5.27 TL'ye geldi.

Maybelline Color Sensational rujlardan 315 Rich Plum'ı aldım :) İndirimsiz fiyatı 24.90 TL. İndirimle 13.45 TL'ye geldi.


İşte benim bu indirim alışverişim böyleydii :) Önceki indirim alışverişlerimi okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca her ne kadar ben bir türlü renge karar veremediğimden dün alamasam da Gosh rujlarına da indirimde bir göz gezdirmenizi öneririm. (Bendeki rengine bakmak isterseniz tık tık.)

Siz indirimden neler aldınız / neler almayı düşünüyorsunuz ?

Sevgiler :*



 makyajmaceralari@hotmail.com



6 yorum:

  1. Bir de ben Balmsai bulaydım, ne güzel olurdu :)) Dirty Works fırçalar da kaldı aklımda onlar da yoktu gittiğim yerde :D Hepsini güle güle kullan canım pek beğendim alışverişini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece raf ve kasa arkasına bakma kuzum. Benim gittiğim şubede tezgaha dizilmemişti bile tester niyetine dokunulmasın diyerek ama sorunca buldum :) Fırçalara diyecek lafım yok tabi,sömürülmüşlerdi resmen :D Teşekkür ederim tatlım :*

      Sil
  2. China Glaze ikili setler çok uyguna geliyor gerçekten henüz bulamadım bulacağım :)Bu maskara bazı yeni çıktı galiba ya da hiç denk gelmedim performansı nasıl acaba?Ben bu kez çok severek kullandığım Essence ürünlerine yöneldim özellikle long lasting kahverengi kalemden depoladım.Kapatıcı güzel bir aydınlık veriyor ben memnun kaldım sen de seversin umarım :))Hepsini güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık renkli olanı tavsiye etmem China Glaze'lerden. Pütür pütür oldu dokusu,hayalkırıklığına uğradım. Maskara bazı yeni ve ben de henüz deneme fırsatı bulamadım :/ Long lasting kalemleri bir harika! Siyah kalemini unutmuşum neredeyse.Tekrar kullanmaya başlayınca aşk yaşadık :) Umarım :) Çok teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Essence ürünlerinin hepsine sahipsın herhalde canım:)) Güzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedefim o diyelim ^^ Çok teşekkürler tatlım :*

      Sil