Pazar, Eylül 28, 2014

Bayram İndirimi Alışverişim #2 (Gratis, Flormar)

İndirim döneminde alışverişler asla tek turda bitmez! :D Bitiren varsa gerçekten tebrik ediyorum.
Ben ilk turda ne kadar çok şey alırsam alayım sonradan bir şey duyuyorum yada unuttuğumu fark ediyorum.
Bu dönemde ilk defa cidden tek turla sonlanacağını düşünüyordum. Ama tabi ki de yanılmışım! Dün hem The Balm'a gelen başka yeni ürünler de olduğunu duydum, hem de Flormar'ın da indirimi olduğunu duydum.
Color Madness ürünlerini çok seven biri olarak indirime onların da dahil olduğunu duyunca zaten gideceğim kesinleşti.
Sonuç olarak bugün sabah 10'da mağazaların kapısındaydım :D

Aldıklarıma gelirsek;


Gratis'e gitme sebebim olan Autobalm'ları buldum. Gerçekten şanslıyım :)  İndirimli fiyatı 16,75 TL. (İlk izlenimlerimi okumak isterseniz tık tık. )

Read My Lips 'in indirimli fiyatı 12,50 TL. Essence rimelin indirimli fiyatı ise 6,25 TL'ydi.


Color Madness Koleksiyonu benim gerçekten çok hoşuma gidiyor. Serinin farlarından 3 adeti zaten vardı. %50 indirimli görünce 3 renk daha aldım :) (Bloga yazmış olduğum rengin yazısını okumak isterseniz tık tık.) Normalde bu farların fiyatı 19,50 TL iken indirimle 9,75 TL'ye aldım.

Yine aynı şekilde bu koleksiyondan bir kalem ruju da denemiş ve çok beğenmiştim. O yüzden indirimde başka bir rengini daha almak istedim. Fiyatı 17,50 TL'den 12,25 TL'ye düşmüştü. (Denemiş olduğum rengin yazısını okumak isterseniz tık tık.)

Flormar indirimi de Gratis indirimi de bugün bitiyor. O yüzden bence elinizi çabuk tutun ve bu güzel indirimleri kaçırmayın.
Flormar indirimi online sitesinde de var. İndirimli ürünlere bakmak veya almak isterseniz tık tık.



Sizin alışverişiniz kaç tura yayıldı? :) Bu bayram indirimlerinden memnun kaldınız mı?




Facebook 
 makyajmaceralari@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder