Çarşamba, Temmuz 23, 2014

Gratis Bayram İndirimi Alışverişim ve Tavsiyelerim

Merhaba hanımlar,

Yine bir Gratis indirimi geldi çattı :) İndirim bugün başladı ve 27 Temmuz'a kadar devam edecek.The Balm dahil pek çok markada %40,%50 indirimler mevcut.
Eminim herkesin aklında "Neler alsam?" sorusu dönüp duruyor.Ama belki de ilk defa benim aklımda bu soru yoktu.Hem çok yoğun günler geçirdiğimden hem de kozmetiğe doyduğumdan olsa gerek..:)

Yine de Gratis'e uğramasam olmazdı.Kurstan sonra doğruca oraya gittim ve minik bir alışveriş yaptım.

Bakalım neler almışım :)


Herkesin övdüğü Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu 'nu daha önce hiç almamıştım.Bir sürü görünce bir tane alayım dedim :) Benri pamuk ve asetonlarda %25 indirim vardı.2,95 TL'ye aldım.

Duş jellerini çok sevdiğim biri için gözlerim değişik şeyler aradı ve La Ligne Duş Jeli 'ni gördüm.Yanlış hatırlamıyorsam %40 indirim vardı ve 2,10 TL' ye aldım.

Tek kullanımlık maskeler ise beni en çok mutlu eden oldu :) Kasa kuyruğundayken görmesem daha çok alırdım sanırım.İlk elime gelenleri doldurdum.Tanesi 1,50 TL.


The Balm paletlere artık ilgi duymaz oldum.Çok fazla paletim oldu.Fakat bu defa tekli farlarına bakmak istedim ve  Shady Lady - Shameless Shana'ya bayıldım. %50 indirimle 11,25 TL'ye aldım :)

Aldığım diğer bir The Balm ürünü ise Plum Your Pucker - Pink My Lemonade oldu. Daha önce The Balm'ın glosslarını denemediğim için merak ediyorum.Önceden almaya karar verdiğim tek ürün buydu.Fiyatı 11,25 TL.

Son ürün ise Loreal Paris Glam Shine Balmy Gloss.Nemlendiren kalem rujları çok sevdiğim için ilk çıktığından beri denemek istiyordum.Görünce dayanamadım.Fiyatı 16,40 TL.

Benim böyle bir alışveriş yapmış olmamın sebebi önceki alışverişlerde Gratis'i sömürmüş olmam :)

Aynı bu yazı gibi,kaynak olması adına Anneler Günü indiriminda aldıklarıma buradan bakabilirsiniz.

O indirim döneminden önce neler alınabileceğine dair bir tavsiye yazısı yazmıştım. Biraz güncelleme yaptım.Tavsiye ettiğim ürün ve markaların olduğu bu yazımı okumak için tık tık.

Umarım indirim alışverişi planlarınızın şekillenmesine biraz olsun yardımcı olabilmişimdir.

Sizler bu indirim döneminden neler aldınız?

Sevgiler :*

4 yorum:

  1. Guzel gunlerde kullan. Ben de yarin gidecegim sadece ihtiyac alisverisi yapacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol tatlım :) En iyisi ihtiyaç alışverişi aslında.Yoksa Gratis çok tehlikeli olabiliyor :D

      Sil
  2. güzel günler de kullan :) bende vovage ve 2 tane far bazı aldım =)

    YanıtlaSil