Çarşamba, Mayıs 07, 2014

Wet n Wild Megaslicks Balm Stain Kalem Ruj

Merhabaa,

Aslında aklımda olan şey Wet n Wild paleti yazmaktı;ama ruju deneyince dayanamadım ! :) Olur da indirime girerlerse kaçırmanızı istemediğinizden çabucak paylaşmak istedim.
 




Gratis'ten yaptığım ilk ve (şimdilik) tek Wet n Wild alışverişinde çok aceleyle seçerek aldım bu ruju.
Açıkçası pek beklentim yoktu;ancak beni çoook şaşırttı.


Yumuşacık bir dokusu var.Dudağıma dokundurduğum anda hazine bulmuş gibi bir sevinç yaşadım.Hayatım boyunca en rahat sürdüğüm ruj oldu.
Kalem rujlar elbette sürüş açısından diğer rujlara göre bir adım öndeler.Ama aynı rahatlığı ben Clinique Chubby Stick'lerde dahi görmemiştim.

Ürünü sürer sürmez bir nem kaplıyor dudağınızı :) Oldukça hafif hissettirmesine rağmen kaliteli bir lip balm sürmüşcesine yoğun bir nem verişi var.Ürünün en güzel yanı bu bence.

Baskın bir renk vermek yerine ambalajından görünen rengi yumuşatarak veriyor.




Bu derece nemli bir ruj olduğu için elbette kalıcılık konusunda pek iyi bir performansı yok.
Yerken içerken öyle her yere bulaşmıyor;ancak gün boyu rengini ilk haliyle de koruyamıyor.
2 saatte bir yenilenmesi gerekiyor.



Ayrıca dudaklarda daha dolgun bir görüntü oluşturduğunu düşünüyorum.Siz ne dersiniz?

Gece için yada gündüz de iddialı renkler isteyenler için mat rujlar idealken,günlük hayatta dudakta doğal görüntüyü sevip sadece azıcık renk katmak isteyenler için kalem rujlar ideal diye düşünüyorum.
Clinique Chubby Stick de kullanmış biri olarak 54 TL verip onu mu alayım,yoksa 12.90 TL'ye bunu mu alayım derseniz size cevabım bu ürünü almanız olacaktır :)
Chubbyleri sevmeme rağmen bu derece memnun kaldığımı hatırlamıyorum.En kısa zamanda chubbylerime benzer renkte bu üründen alıp bir kıyaslama yazısı da yazmayı umuyorum.

Siz bu ürünü deneme fırsatı buldunuz mu?Günlük hayatta canlı,mat rujları mı tercih edersiniz yoksa böyle doğal ve nemlendirici etkili rujları mı?

4 yorum:

  1. Çok yakışmış canım :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Ne kadara aldın anlamadım :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılır yazdığımı düşünüyorum açıkçası ^^ 12.90 TL yazmışım ancak şu anda fiyatı daha yüksek olabilir.

      Sil