Salı, Mart 18, 2014

Sephora Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Bugün bir de baktım ki Sephora oje çıkarıcımın çöpe gitme vakti gelmiş :( Onu uğurlamadan önce son bir fotoğrafını çekerek çok memnun kaldığım bu ürünü sizlere tanıtmak istedim.



Bu üründen önce genelde bildiğimiz asetonları kullanıyordum.1 paket de oje çıkarıcı mendil denemiş;fakat yağlı yapısından ötürü memnun kalamamıştım.

Aylar önce bir dergide görünce denemeye karar verip aldım.Tam emin olmasam da Eylül yada Ekim ayında aldım sanıyorum.Yani gördüğünüz gibi aylarca idare ediyor :)

O kadar yıpranmış ki içeriğini doğru düzgün çekemedim.Ama özellikle söylenmesi gerekenler:Aseton ve paraben içermiyor !



Ojeli parmağımızı ürünün,yani süngerin,içine sokup biraz döndürüyoruz.Eğer açık renkli bir ojeyse çıktığında ojeden eser kalmıyor.Koyu renkli bir ojeyse yada kırmızı gibi güçlü bir renkse yanlarda hafifçe oje kalabiliyor;ancak tekrar parmağınızı içine sokarak kenarlarını süngere bastırırsanız onlar da yok oluyor.

Benim şu an tırnaklarımda oje olmadığı ve ürün de zaten pert olduğu için kendim gösteremesem de etkilerini daha iyi görmeniz için başka bir tanıtım videosunu koymak istiyorum:



Bahar ayında çoğumuz açık renkli tonları tercih edeceği için en verim alacağımız dönem bence.Asetonlarla,yapış yapış olan pamuklarla uğraşmaktansa bence bu ürünü deneyin :)
Yanılmıyorsam 20 TL gibi bir fiyata almıştım.Ancak aylarca da götürdüğü için fazlasıyla değdiğini düşünüyorum.

Sizin oje çıkarma konusunda en pratik olduğunu düşündüğün ürün hangisi?Bu ürünü başka deneyenler var mı?

0 yorum:

Yorum Gönder