Cumartesi, Mart 08, 2014

Mart Ayı Vanilya Kutusu

Öncelikle,nedir bu Vanilya Kutu?
Muhtemelen çoğunuzun da bildiği gibi ülkemizdeki ender keşif kutularından.(Ender derken,cidden ender hani.Bundan başka bir de Lila Kutu var benim bildiğim.Başka var mı?)
Her ay 4-5 ürünle bizi tanıştıran Vanilya Kutu'ya farklı abonelik seçenekleriyle Vanilya Club 'tan ulaşabilirsiniz.
Ben henüz 3 aydır alıyorum.

Gelelim Mart kutusuna...

Maalesef Vanilya Kutu'ya dair en sevmediğim şey hala aynı:kutusu :) Karton kutusu gerçekten özensiz.Bu konuda kesinlikle Lila Kutu daha iyi.

İçinde ise bu ay 4 ürün vardı.Tabi 4 bana çok az gelse de tam boy ürünler olmasından dolayı çok da yadırgamadım.


İlk ürün Alessandro'nun yeşil çaylı el peelingi .Bende en az merak uyandıran ürün olduğu için pek fazla yorumum yok :)

2.ürün Alessandro Go Wild Twist mıknatıslı oje.Ciddi anlamda bir oje meraklısı olmama rağmen henüz mıknatıslı oje denemediğim için bende heyecan yarattı.

3.ürünümüz yine Alessandro(maalesef.Bıktım artık,bir sürü Alessandro ürünüm oldu aylardır :D ) Go Magic Crash .Bu ay cidden tırnaklarıma çalıştı Vanilya Kutu .Çatlayan oje de ilk olacak benim için.

Son ürün ise LCN (Çok şükür Alessandro değil :D ) Skin Perfection Bronzing Powder .İtiraf etmek gerekirse hayatımda hiç bronzlaştırıcı kullanmadım.Tam 1-2 hafta önce sonunda alıp denemeye karar vermişken Vanilya Kutu'dan böyle bir ürün çıkması beni mutlu etti.Geldiği gün dahil,bir süredir hasta olduğum için henüz deneyemedim.
Umarım güzel yorumlar yazarım ileride :)

Sizler Vanilya Kutu'ya abone misiniz?Beğeniyor musunuz,yoksa Lila Kutu'culardan mısınız?


0 yorum:

Yorum Gönder