Perşembe, Mart 13, 2014

Hediyeler ve Mini Kozmela Alışverişim

Merhabaalar,

Önceliklee geçmiş 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nüzü kutlarım :)
Aslında blogu açtığımda kutlamalıydım;ama heyecandan unutmuş olmalıyım.

Malumunuz,Kadınlar Günü dolayısıyla pek çok kampanya ve yarışma vardı.Ben de normalde pek şanslı biri olmasam da bu defa şeytanın bacağını kırdım ve Lila Kutu'nun Koroplast ile beraber düzenlediği yarışmasındaki 5 kazanandan biri oldum.İşte bu yazımda onun hediyelerine de yer vereceğim :) Tabi bu hediyeler demek,denenecek ve tanıtılacak yeni ürünler demek.

Hediyelerimi hemen pazartesi kargoya vermişler,salı günü kavuştum.


Elbette ki keşif kutusu hediyesini umarak katılmıştım;ancak Koroplast paketi de çok hoşuma gitti.





Koroplast'ın tüm ürün çeşitleri olabilir sanırım bu kutuda.Her çeşit çöp torbası,pişirme kağıdı,buzdolabı kağıdı vs..Özellikle annemin işine çok yarayacak :D

Geçen Vanilya Kutu yazımda yakınmıştım kutusundan.Lila Kutu'nun kutuları ise tam tersi.Bu seferki keşif kutusunun kutusu da harikaydı yine :)

Muhteşem,liplila bir kutu :)





Ürünler ise şöyle:



Beni öyle çıldırtan ürünler değil;ama yine de denenecekler elbette :)

Vee aynı günün 2.güzel hediyesinden bahsetmek istiyorum şimdi de.
Instagram'da sevgili @sultanpenez'in düzenlediği bir hediyeleşme etkinliği vardı.(Resimlere #sultanlabardaketkinligi hashtaginden ulaşabilirsiniz ) Bu etkinlikte ben de sevgili Nisa ile eşleşmiştim.Nisa'nın birbirinden güzel hediyeleri de aynı gün elime ulaştı.


Bu etkinlikle beraber hem çok tatlı bir insan tanıdım hem de harikaaa hediyelerim oldu :) Hepsini deneyip burada paylaşmak için sabırsızlanıyorum :)



Kimbilir,belki ileride bizler de blog veya instagram üzerinden böyle tatlı etkinlikler düzenleriz :)

Son olarak da Kozmela alışverişimden bahsetmek istiyorum sizlere.Kozmela,8 Mart Dünya Kadınlar Günü için harika indirimler yapmış.(15 Mart'a kadar devam eden bu indirimlere göz atmak için tık tık )Ben de Real Techniques fırça setlerindeki indirimi görünce dayanamadım,hemen kaptım bir tane.Sadece 45 TL'ye göz makyajı setini aldım.
Yanına da bir güzel Sally Hansen oje ekledim.
Beni şaşırtan şeyse 1 saat içinde siparişimin kargoya verilmesi oldu :)


Kozmela alışverişimde sevmediğim tek şey hediye ettikleri testerların 2'sinin kolonya olmasıydı.Yine de gönül rahatlığıyla alışveriş yapabileceğim sitelerin arasına ekledim.

İ


4 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş :) beğenmene de pek sevindim, bir gün sen de yap etkinlik ona da katılalım, ne güzel olur ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce instagram'da,sonra da burada yapacağım inşallah :) Belki biraz fikir de alabilirimm :)

      Sil
  2. Ben de hediyeleşmek istiyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklımda ileride böyle bir hediyeleşme etkinliği düzenlemek var.O zaman hediyeleşiriz umarım :)

      Sil