Perşembe, Mart 27, 2014

Fondötende Kapatıcılık İsteyenlere: Max Factor Colour Adapt Fondöten

Merhaba kızlaar,
Bugün fondötenler konusunda çene yapacağım :)

Çok değil,2 yıl önceye kadar şiddetle karşı olduğum ve asla sürmeyeceğimi söylediğim bir şeydi fondötenler.Çünkü bana göre hem çok yapay duruyorlar,hem de akarak hoş olmayan bir görüntü ortaya çıkarıyorlardı.Derken bir gün dergimden çıkar bir testerı denemeye karar verdim ve bakış açım tamamen değişi.Cildim porselen gibi olmuştu.Herkes farkı hemen farkediyordu.
Hayır hayır,o tester bugün tanıtacağım fondöten değil,Estee Lauder Double Wear idi :)
Tabi ki koşa koşa gidip almıştım ve 8-9 ay kadar kullandım.Artık fondöten kullanmaya alışmıştım.
Fakat Double Wear artık son dönemlerinde beni itmeye başladı.Haliyle ben de yeni fondöten arayışlarına başladım.

1-2 ay fondötensiz geçtikten sonra canıma tak etti ve Watsons'a girdim.En büyük şansım! Harika bir bayan vardı ve benimle inanılmaz derecede ilgilendi.Yaklaşık yarım saat bana farklı fondötenleri ve farklı tonlarını sürdü,sürdürdü.Bütün bu çabaların sonunda da Max Factor Colour Adapt fondöteni bayıla bayıla aldım :)

Fondöten demek benim için renk tonlarını eşitlemek demek.Cildimde en yakındığım durum bu.Haliyle kapatıcılığı fazla olan bir fondöten arıyordum.Ee bu da adı üstünde zaten:Colour Adapt :)





Mağazada 3 adet Max Factor fondöteni denemiştim.Önce fondötenler,sonra tonlar arasında eleme yaptık.
İlk aşamada sürüşünün kolaylığına ve hafifliğine göre eledim.Şanslıyım ki en hafif ve güzel dokulu fondöten kapatıcılığı da en güzel olanıymış.
En sona artık bu fondöten ve bu tonu kaldığında bahsettiğim bayan yüzümün yarısına uyguladı.Diğer yarısına hiç sürmedi.Mağazadaki başka bir müşteri bana baktığında hemen bunun hangi fondöten olduğunu sordu :)

İki fotoğrafı da aynı ortamda ve aynı yerde durarak çektim.

Öncelikle yapısına bakmak isteyenler için:










Yüzde hiçbir şey sürülmemiş ilk hal:




Gözenek doldurucu ve fondöten uygulamış hal:





Gördüğünüz gibi güzel bir kapatıcılığa sahip bu fondöten.Dokusu hafif ve sürmesi çok kolay.
Ben elimle sürmeyi tercih ediyorum;ancak birkaç gün içinde Eklips'in süngeriyle de sürmeyi deneyeceğim.

Tek kötü yanı ilk kullandığım seferler sivilce çıkmasına neden olmasıydı.Ancak artık yüzüm alıştı ve böyle bir problem yaşamıyorum.
Akma vb.problemlerle henüz hiç karşılaşmadım.
Fiyatı 61 TL idi aldığımda;ancak internette 40 TL civarına gördüğüm oldu.

Fondötende kapatıcılık arayan arkadaşların mağazaya giderek denemelerini öneririm.Elbette direkt almayın;çünkü cilde göre çok farkediyor.

Elbette daha da iyi fondöten arayışım daima olacak;ama alternatif olarak aklımda bulunacak ve Max Factor Color Adapt indirimlerde stoklayacağım bir fondöten.

1 yorum:

  1. Senelerdir aynı fondoteni kullanıyorum fakat bulmak artık eskisi kadar kolay degil üretimden kalktı dıyorlar

    YanıtlaSil